Kompetenceudvikling for alle undervisere i efteråret 2024

Uanset om du ønsker at skabe mere engagerende forelæsninger, sparre med kollegaer eller på anden vis udvikle din undervisningspraksis, så har CED helt sikkert et tilbud til dig.

CED tilbyder kompetenceudviklende kurser til både både studenterundervisere, ph.d.-studerende, eksterne undervisere, postdocs, adjunkter, ph.d.-vejledere og senior VIP. Foto: Lars Kruse, AU Foto.

CED’s kursuskatalog for efteråret 2024 er klar. Vi tilbyder kompetenceudvikling med fokus på din undervisnings- og vejledningspraksis.

Vi har netop skruet op for mængden af workshops til undervisere på lektor- og professorniveau (senior VIP). De nye kurser spiller ind i den danske ramme for meritering af universitetspædagogiske kompetencer og tager særlig højde for den mængde undervisningserfaring som netop denne gruppe sidder med.

Det drejer sig om kurserne:

Men derudover retter vores kursuskatalog sig selvfølgelig til alle undervisere på AU. Kursuskataloget bliver løbende opdateret, så hold gerne løbende øje med vores hjemmeside.

Skulle du mod forventning ikke finde et kursus, der passer til dine behov, så kontakt os gerne. Vi tilbyder både 1-1-rådgivning, vejleder teams og indgår gerne i dialog om skræddersyede forløb.

Du kan læse mere om de forskellige kurser og tilmelde dig her:

August

December