Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Modtag nyheder og informationer fra Centre for Educational Development (CED), Aarhus Universitet.

Du kan til enhver tid framelde dig nyhedsbrevet i bunden af de e-mails, vi sender dig, eller ved at kontakte os på ced@au.dk.

Det får du

Nyhedsbrevet udsendes 4 gange om året:

• 2 gange om året dykker vi ned i et aktuelt universitetspædagogisk tema, som vi belyser fra flere vinkler.
  • 2 gange om året præsenterer vi vores kommende kurser, workshops og andre aktiviteter.

Du kan finde alle vores tidligere nyhedsbreve her.

Om dine data

CED registrerer og opbevarer dine data i universitetets nyhedsbrevssystem, Campaign Monitor. Vi deler ikke dine oplysninger med andre.

Tracking af din brug af nyhedsbrevet er frivilligt. Vi bruger blandt andet informationerne fra trackingen til at tilpasse nyhedsbrevet efter modtagernes interesser ved blandt andet at undersøge, hvilke emner og kategorier der er mest populære.

Tilmelding

To receive news in English, sign up through the English version of this page, which you can access in the top right-hand corner.