Navn | Udvalgte kompetenceområder | ||
Anders Hjortskov Larsen | Udviklingsarbejde; Blended learning; IT-pædagogik og -didaktik; Kompetenceudvikling for undervisere; Networked Learning | ||
Anders Hyldig | Ledelsesopgaver; Projektledelse; IT-pædagogik og -didaktik; Educational IT; Forretningsudvikling | ||
Anne Luther | Driftsopgaver og support; Systemforvaltning; Udviklingsarbejde; LMS - Brightspace; Systemudvikling | ||
Anne Mette Mørcke | Ledelsesopgaver; Sundhedsvidenskabelig fagdidaktik; Uddannelsesledelse; Universitetspædagogik; Praksis-baseret læring | ||
Anne-Mette Alsholm | Driftsopgaver og support; IT-pædagogik og -didaktik; Online læring; Educational IT; LMS - Brightspace | ||
Annika Büchert Lindberg | Fakultetskoordinering; Kursusledelse; Eksamensformer; Undervisningsudvikling; Feedback design | ||
Benny Præstegaard | Driftsopgaver og support; Applikationssupport; LMS - Brightspace | ||
Bente Jønshøj | Administration; Driftsopgaver og support; HR; Kursusadministration; Ledelsesstøtte | ||
Bente Kristiansen | Udviklingsarbejde; Undervisning; Feedback; Kompetenceudvikling for undervisere; Academic literacy | ||
Berit Lassesen | Forskning; Udviklingsarbejde; Motivation og læring; Undervisningsudvikling; Kvalitetssikring | ||
Birgitte Balslev | Driftsopgaver og support; Systemforvaltning; Projektledelse; LMS - Brightspace | ||
Birthe Tillgaard | Administration; Matrikeldrift; Økonomi; Sekretariats- og driftsopgaver | ||
Birthe Aagesen | Driftsopgaver og support; Projektledelse; Educational IT; LMS - Brightspace; Faculty of Arts | ||
Bjarke Rahbek | Projektledelse; Educational IT; Forretningsudvikling; Ledelsesstøtte; IT arkitektur | ||
Christian Winther Bech | Udviklingsarbejde; Projektledelse; Educational IT; LMS - Brightspace | ||
Christopher Neil Prilop | Feedback; Educational IT; Video og streaming | ||
Daniel Hvid | Driftsopgaver og support; Educational IT; Media Lab og digitale undervisningsmaterialer; Video og streaming | ||
David Kiel | Udviklingsarbejde; Projektledelse; Video og streaming; Formidling og kommunikation; Panopto | ||
Dorina Gnaur | Udviklingsarbejde; Undervisning; Kompetenceudvikling for undervisere; Learning Design; Universitetspædagogik | ||
Dorte Sidelmann Rossen | Fakultetskoordinering; Udviklingsarbejde; Curriculum; Educational IT | ||
Emil Ammitzbøll Weissmann | Forskning; Udviklingsarbejde; Undervisning; Kompetenceudvikling for undervisere; Universitetspædagogik | ||
Emilie Leth Rasmussen | Forskning; Curriculum; Sundhedsvidenskabelig fagdidaktik; Klinisk læring | ||
Helle Meibom Færgemann | Udviklingsarbejde; Undervisning; Didaktik; Undervisningsudvikling; Entreprenørskab | ||
Ida Bang Hansen | Forskning; IT-pædagogik og -didaktik; Educational IT; AI i undervisning | ||
Iris Maria Pedersen | Forskning; Udviklingsarbejde; Projektledelse; Universitetspædagogik; Educational It | ||
Janne Saltoft Hansen | Udviklingsarbejde; Projektledelse; Educational IT; LMS - Brightspace; Educational IT-strategi | ||
Jens Laurs Kærsgaard | Fakultetskoordinering; Learning Design; Undervisningsudvikling; Uddannelsesudvikling | ||
Judit Torma | |||
Julie Lykke Facius | Administration; HR; Kursusadministration; Ledelsesstøtte; Arbejdsmiljørepræsentant | ||
Kamilla Brandt Pedersen | Forskning; Sundhedsvidenskabelig fagdidaktik; Psykiatri | ||
Karen Louise Møller | Udviklingsarbejde; Projektledelse; IT-pædagogik og -didaktik; Naturfagenes didaktik; Peer feedback | ||
Karl-Johan Schmidt Nielsen | Forskning; Kompetenceudvikling for undervisere; Undervisningsudvikling; Underviseridentitet | ||
Kasper Lauritzen | Udviklingsarbejde; Undervisning; Educational IT; Video og streaming; Parallelundervisning | ||
Katrin Heimann | Forskning; Motivation og læring; Undervisningsformer og metodik; Universitetspædagogik; Inkluderende undervisning | ||
Kirstine Terese Stoksted | Forskning; Curriculum | ||
Laura Cordes Felby | Forskning; Udviklingsarbejde; Curriculum; Didaktik; Brobygning og overgange | ||
Liza Strandgaard | Ledelsesopgaver; Curriculum; Uddannelsesledelse; Uddannelsesstrategi | ||
Lone Folmer Nielsen | Administration; Driftsopgaver og support; Formidling og kommunikation; Kursusadministration | ||
Louise Binow Kjær | Forskning; Undervisning; Kollegial vejledning og supervision; Motivation og læring; Sundhedsprofessionelle vejlederkompetencer | ||
Mads Ronald Dahl | Projektledelse; Eksamensformer; Kompetenceudvikling for undervisere; Educational IT; Fagdigitalitet | ||
Mads Schrøder Haagensen | Udviklingsarbejde; Undervisning; Blended learning; IT-pædagogik og -didaktik; Learning Design | ||
Martin Wolsgård | Driftsopgaver og support; Systemforvaltning; IT-pædagogik og -didaktik; LMS – Brightspace; Video og streaming | ||
Mathilde Fibiger | Forskning; Curriculum; Motivation og læring; Universitetspædagogik; Førsteårsdidaktik | ||
Mette Krogh Christensen | Forskning; Forsknings- og specialevejledning; Kompetenceudvikling for undervisere; Sundhedsvidenskabelig fagdidaktik; Præstationsorienterede læringsmiljøer | ||
Mikkel Godsk | Forskning; Undervisning; Learning Design; Online læring; Digitalisering af undervisning | ||
Morten Seberg Herløw Sørensen | Projektledelse; IT-pædagogik og -didaktik; Organisatorisk læring; LMS - Brightspace | ||
My Jakobsen | Udviklingsarbejde; Curriculum; Uddannelsesstrategi; Universitetspædagogik | ||
Nina Adolfsen | Administration; Driftsopgaver og support; Udviklingsarbejde; Formidling og kommunikation | ||
Pernille Risør Elving | Udviklingsarbejde; IT-pædagogik og -didaktik; Motivation og læring; Didaktisk design | ||
Peter Musaeus | Forskning; Undervisning; Curriculum; Problemløsning | ||
Rasmus R. Hansen | Forskning; Feedback; IT-pædagogik og -didaktik; Educational IT; AI i undervisning | ||
Rikke Frøhlich Hougaard | Udviklingsarbejde; Kursusledelse; Laboratorieundervisning; Universitetspædagogik; Holdundervisning | ||
Rikke Trige Jensen | Forskning; Curriculum; Didaktik; Brobygning og overgange | ||
Sanna Lassen | Forskning; Undervisning; Organisatorisk læring; Uddannelsesledelse; Kollegiale samarbejdsformer | ||
Sarah Robinson | Forskning; Undervisning; Undervisningsudvikling; Universitetspædagogik; Entreprenøriel læring | ||
Savhannah Schulz | Forskning; Udviklingsarbejde; Didaktik; Forsknings- og specialevejledning; Formidling og kommunikation | ||
Simon Raaby Holmgaard Poulsen | Udviklingsarbejde; Undervisning; Kursusledelse; Kompetenceudvikling for undervisere; Undervisningsudvikling | ||
Simon Jensby | Udviklingsarbejde; Curriculum; Didaktik; Universitetspædagogik; Brobygning og overgange | ||
Simone Brendstrup | Udviklingsarbejde; Undervisning; Kompetenceudvikling for undervisere; Undervisningsudvikling; Academic literacy | ||
Tina Bering Keiding | Ledelsesopgaver; Udviklingsarbejde; Curriculum; Uddannelsesledelse; Universitetspædagogik | ||
Tobias Alsted Nielsen | Udviklingsarbejde; Projektledelse; Blended learning; Educational IT | ||
Tom Gislev Kjærsgaard | Udviklingsarbejde; IT-pædagogik og -didaktik; Online læring; Undervisningsudvikling; Samarbejde & netværk | ||
Afdeling for Digital Udvikling, ledet af funktionschef Anders Hyldig, løfter opgaver som Studypedia og AU Educate, Media Lab, brugerunderstøttelse, systemimplementering og teknologiudvikling.
Afdeling for Undervisningsudvikling, ledet af funktionschef Liza Strandgaard, løfter opgaver inden for universitetsdidaktik, metodik, prøveformer og feedback, undervisningsmiljø og -evaluering samt kollegiale fællesskaber.
Afdeling for Uddannelsesudvikling, ledet af funktionschef Tina Bering Keiding, løfter opgaver inden for overgange i uddannelsessystemet, uddannelsesdesign, studieordninger, kvalitetssikring og akkreditering.
Sekretariatet, ledet af Bente Jønshøj, arbejder med ledelses- og forskningsstøtte, kommunikation, kursusadministration, HR og økonomi.