Forskningsmål: Forbedre læreres modellering og beslutningstagning i undervisning, læseplansdesign og vurdering. Metoder: Samarbejde for at kortlægge læseplanen og modellere problemer baseret på aktiverende undervisningsprincipper.
Eksempler:
Klinisk Sundhedsvidenskabelig uddannelse: VR i psykiatriuddannelse, adaptiv beslutningstagning i simulation, reflektive kompetencer i tandlægefaget.
Læreplansdesign og intervention: Computational thinking.
SoTL: Samarbejde.
Adjunktpædagogikum
PhDstuderende Refleksiv Underviser (Pædagogik på Sundhedsviden. udd)
Pedagogical consultancy
Mit arbejde består i at samarbejde med undervisere, administratorer og studerende om at forbedre universitetsundervisning. Det sker ofte gennem forskning i pædagogiske beslutningsprocesser. Målet er at forbedre undervisning, curriculum design og vurdering med aktiverende principper. Jeg forsker i klinisk sundhedsvidenskabelig uddannelse, men også andre uddannelser. Jeg tilbyder pædagogisk konsultation, mentoring og udvikling af undervisningsporteføljer for professionel udvikling.