Udvikl dine vejlednings- og undervisningskompetencer

Uanset om du ønsker at blive klogere på læringsteknologier, sparre med kollegaer eller på anden vis vil udvikle din undervisningspraksis, så har CED helt sikkert et tilbud til dig.

CED tilbyder kompetenceudviklende kurser til både både studenterundervisere, ph.d.-studerende, eksterne undervisere, adjunkter og postdocs, ph.d.-vejledere og senior VIP. Foto: Lars Kruse, AU Foto.

NB: nyt kursus og datoer tilføjet pr. 16. januar 2024

Et nyt år nærmer sig, og CED’s kursuskatalog for foråret 2024 er klar. Vi tilbyder en lang række kompetenceudviklende tilbud, der kan udvikle din undervisnings- og vejledningspraksis.

Kursuskataloget indeholder tilbud til både nye og erfarne undervisere. Derudover har vi også fakultetsrettede kurser, og vores kurser udbydes på både dansk og engelsk. Kursuskataloget bliver løbende opdateret, så hold gerne øje med vores hjemmeside.

Skulle du mod forventning ikke finde et kursus, der passer dine behov, så kontakt os gerne. Vi tilbyder rådgivning og sparring om universitetspædagogik og indgår gerne i dialog om skræddersyede forløb.

Du kan læse mere om de forskellige tilbud og tilmelde dig her:

Marts

Maj