Udvikl din undervisningspraksis med CED's kursustilbud

Uanset om du ønsker at blive klogere på læringsteknologier, sparre med kollegaer eller på anden vis vil udvikle din undervisningspraksis, så har CED helt sikkert også et tilbud til dig.

CED tilbyder kompetenceudviklende kurser til både både studenterundervisere, ph.d.-studerende, eksterne undervisere, adjunkter og postdocs, ph.d.-vejledere og senior VIP. Foto: Lars Kruse, AU Foto.

CED tilbyder en lang række kompetenceudviklende tilbud til såvel nye som erfarne undervisere, og vores kursuskatalog rummer både online tilbud samt kurser og workshops med fysisk tilstedeværelse. Vi har desuden fakultetsrettede kurser.

Udvalget bliver løbende udvidet og opdateret, så hold dig gerne orienteret på vores hjemmeside.

Skulle du mod forventning ikke finde et kursus, der passer til dit behov, så kontakt os endelig. Vi tilbyder rådgivning og sparring om universitetspædagogik og indgår gerne i dialog om at skræddersy forløb efter behov.

Du kan læse mere om de forskellige tilbud og tilmelde dig her:

Året rundt