CED inviterer til inspirationseftermiddag

Centre for Educational Development inviterer til en inspirerende eftermiddag fredag den 30. september 2022 fra kl. 13:00-15:00, hvor du kan blive klogere på forskellige emner inden for universitetspædagogik.

CED-bygningen
Foto: Nina Adolfsen, CED

Mangler du inspiration til udvikling af din undervisning? Er du nysgerrig på, hvad der sker bag CED’s mure på Trøjborgvej? Eller vil du bare gerne forbi og se vores fine bygning? Så har du mulighed for netop dét, når CED inviterer til inspirationseftermiddag i centret.

Vi slår dørene op fra kl. 13:00 til 15:00, hvor du har mulighed for at deltage i to spor:

• Spor 1: Workshops (tilmelding er påkrævet)
    Deltag i en eller to workshops tilrettelagt af medarbejdere fra CED’s tre afdelinger Digital Udvikling, Undervisningsudvikling og Uddannelsesudvikling. Workshoppene varer 45 minutter.
    Læs mere om de forskellige workshops og tilmeld dig her.
  • Spor 2: Spørg en CED’er (tilmelding er ikke nødvendigt)
    Mød husets medarbejdere og få stillet din nysgerrighed inden for en række universitetspædagogiske emner og forskningsområder. Der vil være flere stationer med forskellige emner, så du kan gå lige præcis derhen, hvor din interesse ligger

Har du ikke mulighed for at deltage i nogen af sporene, er du velkommen til blot at tage et kig rundt i huset. Vi sørger for kaffe og lidt godt til ganen. Tag gerne en kollega eller to under armen!

Vi ses til en inspirerende eftermiddag den 30. september!