Video: Forstå rammeværket på fem minutter

I løbet af efteråret og i det nye år skal medarbejdere og ledelse på Aarhus Universitet drøfte det nye fælles rammeværk for meritering af universitetspædagogiske kompetencer. Centerleder for Centre for Educational Development Anne Mette Mørcke giver dig en kort indføring i rammeværkets opbygning, hvad det betyder for dig, der er underviser, og hvordan vi kommer til at arbejde med det på Aarhus Universitet.

Læs mere om dansk ramme for meritering af universitetspædagogiske kompetencer her.

Sådan får du undertekster*

1. Klik på pilen i bunden af videoen.
  2. I øverste højre hjørne ved de tre prikker kan du vælge undertekster og sprog.

*Vejledning virker kun i Chrome. Hvis du vil se undertekster i andre browsere, skal du åbne videoen i et nyt vindue ved at trykke på pilen i nederste højre hjørne.