Udvikl din undervisningspraksis med kompetencegivende kurser

Det nye år nærmer sig med hastige skridt, og måske har du lyst til at blive klogere på eller udvikle din undervisningspraksis det kommende semester? CED tilbyder en lang række kurser og workshops for undervisere på AU, og du kan dykke ned i forårets kursuskatalog her.

CED udbyder kurser til både studenterundervisere, ph.d.-studerende, eksterne undervisere, adjunkter og postdocs, ph.d.-vejledere og senior VIP. Foto: Daniel Hvid, CED

CED’s kurser og workshops henvender sig både til de helt nye og de mere erfarne undervisere. Derudover har vi kurser med fysisk tilstedeværelse og kurser, hvor du kan deltage online, samt fakultetsspecifikke kurser for alle fem fakulteter. Vores kursus- og workshoptilbud bliver løbende udvidet og opdateret.

Digitale værktøjer kan medvirke til at gøre undervisningen mere varierende og studenteraktiverende. CED tilbyder derfor en lang række workshops, der sigter mod at gøre dig mere fortrolig med, hvordan du mest hensigtsmæssigt kan inkorporere digitale løsninger i din undervisning.

Kommende CED-kurser

Marts

Maj

Oktober (et smugkig ind i efterårssemesteret)

Året rundt

Personlig rådgivning og sparring

Har du lyst til at deltage i et eller flere af forårets kurser, kan du tilmelde dig allerede nu. Gå på opdagelse i hele kursuskataloget og planlæg dit forårssemester på vores hjemmeside.

Kan du ikke finde lige præcis det kursus, du leder efter, eller har du spørgsmål? Så er du altid velkommen til at kontakte os. Vi tilbyder både personlig rådgivning og sparring om pædagogik og didaktik i undervisningen og indgår i samarbejde med underviserteams, der ønsker mere skræddersyede kurser.